Wednesday, September 16, 2009

selamat kembali kepada diri sendiri

aiseh, punya la lama aku tak update sampai aku lupa aku ada blog sendiri..hahaha aku mintak maaf la kat sapa2 yang rajin buka blog aku hari2 semata2 utk tengok nukilan tah papa aku ni..

sejak 2 menjak ni aku banyak menyepi..ye la, memerhati donia nih..dengan pengalaman aku sekakang kera yang tempang nih..aku rasa kat blog je aku boleh luah perasaan aku, mesej aku, pendapat aku..itu pun aku tak dapat nak sampaikan mesej aku kat orang..inikan plak nak redakan keadaan politik sekarang..haha

eh, aku tak leh cakap pasai politik..karang mak aku marah..aku xmau mak aku marah...tp kalau beliau bg terajang ok ar..boleh la aku tengok syurga kat bawah telapak kaki beliau..

gila ah..betapa mulianya mak aku (dan kita semua), beliau bagi terajang semata2 bagi aku melihat syurga dari jarak dekat...hahaha ye lah, mak kita wat papa pun utk kebaikan kita gak.. bukanya utk mak tipah belakang rumah aku tuh..tak pa, nnt aku kawen..ada anak..aku ajar bini aku buat front kick banyak2..beruntung la anak aku nnt..hahaha

tak puas merepek lg ni..ye la, lama aku menghilang..banyak idea yg datang dan pergi..dah la tu, pergi tak kembali dah..hahaha oiii idea..mana ko, datang balik!!

1 comment:

  1. Hai kucing kembar :)
    blog kita berlainan (antara ceria dan melankolik?)tapi tujuannya sama kan. :)blog satu2 nya tempat nak lahirkan pendapat dan sampaikan mesej..
    Dunia ni memang sederhana kecil.
    Salam perkenalan kucing kembar.
    like reading your blog. nah ikan masak assam satu.

    ReplyDelete