Monday, September 21, 2009

Selamat Tinggal Ramadan, Selamat datang Syawal

Selamat hari raya..hari kemenangan kita dalam proses memerangi nafsu kita sendiri (kepada yg posa tanpa MC beli dari doktor sahaja)

sesetengah org sedih bila Ramadan dah pergi..ye la, peluang beribadat dengan jayanya dah abis, tp org2 yg tak beribadt(mcm aku) seronok giler raya..hahaha

drpd puasa dan raya..aku dapat tengok yg bertapa penting utk kita lawan dengan nafsu kita..sampai 30 hari woo...dah la tu, lepas menang lawan nafsu kita diwajibkan menyambut kemenangan kita dengan jayanya..

jd bukan bulan posa ja tau lawan nafsu ni..sampai bila2 cuma bulan posa ni kita ada advantages yakni setan dan konco2nya dah kena ikat..jadi kita lawan nafsu 1 on 1..kira mcm training utk lawan nafsu ler

lepas ni aku berazam nak jaga diri aku mcmana aku jaga nafsu aku masa bulan posa..tak mau dah tengok2 pompuan seksi lama2, hehe

dibulan mulia ni aku nak mintak maaf kat sesiapa yg terasa dek kelancangan aku bercakap..samada sedar atau tidak

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN

seronok la setan, dah sebulan kena ikat..sekarang dah merdeka..peperangan sebenar dah bermula

No comments:

Post a Comment