Monday, September 21, 2009

Selamat Tinggal Ramadan, Selamat datang Syawal

Selamat hari raya..hari kemenangan kita dalam proses memerangi nafsu kita sendiri (kepada yg posa tanpa MC beli dari doktor sahaja)

sesetengah org sedih bila Ramadan dah pergi..ye la, peluang beribadat dengan jayanya dah abis, tp org2 yg tak beribadt(mcm aku) seronok giler raya..hahaha

drpd puasa dan raya..aku dapat tengok yg bertapa penting utk kita lawan dengan nafsu kita..sampai 30 hari woo...dah la tu, lepas menang lawan nafsu kita diwajibkan menyambut kemenangan kita dengan jayanya..

jd bukan bulan posa ja tau lawan nafsu ni..sampai bila2 cuma bulan posa ni kita ada advantages yakni setan dan konco2nya dah kena ikat..jadi kita lawan nafsu 1 on 1..kira mcm training utk lawan nafsu ler

lepas ni aku berazam nak jaga diri aku mcmana aku jaga nafsu aku masa bulan posa..tak mau dah tengok2 pompuan seksi lama2, hehe

dibulan mulia ni aku nak mintak maaf kat sesiapa yg terasa dek kelancangan aku bercakap..samada sedar atau tidak

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN

seronok la setan, dah sebulan kena ikat..sekarang dah merdeka..peperangan sebenar dah bermula

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete